Hledat
Přihlásit se
  • Věda a technika
  • Herní doupě
  • Tipy pro PC
  • IT Byznys
  • Mobily
  • Počítače
  • Počítače
  • Témata
  • Poradna
  • Diskuzní fórum
  • Video
  • Bazar
  • Blogy
  • MĚŘENÍ RYCHLOSTI
  • RSS
  • Facebook Twitter YouTube
  • Hardware
  • Software
  • Počítače
  • Notebooky
  • Služby na webu
  • Apple
  • Google
  • Microsoft
  • Seznam
  • Tiskové zprávy
Další témata
  • Týden Živě
  • Zprávy Živě
  • Testy
  • Pitvy
Všechna videa
X

Doporučit článek

Vaše jméno:

Váš e-mail:

E-mail adresáta:

Komentář:

kontrolní kód

Odeslat

Blogy Živě » jandrabek

jandrabek

Nový blog na adrese Blog.zive.cz
 

Vodafone: Pečeme na zákazníky aneb trest za věrnost

18. 6. 2018, jdrabek

Více jak 18 let jsem byl věrným zákazníkem Vodafone, který je s nimi ještě od dob legendárního operátora Oskar. Vždy jsem byl velkým zastáncem této společnosti. Přestože neměli vždy nejlepší služby nebo pokrytí, jejich prozákaznický přístup mě opakovaně utvrzoval v tom, že toto je ten správný mobilní operátor pro mě a celou naši rodinu. Stačil ovšem jeden osudný den, kdy pracovníci Vodafone nejenom udělali vše špatně, ale postavili se ke všemu zády, abych se rozhodl bez jediného zaváhání odejít. Toto je krátký přiběh o tom, jak se Vodafone chová ke svým zákazníkům.

Nebylo tomu tak dávno, co jsem se rozhodl převést svá telefonní čísla z osobního účtu na fyzickou osobu podnikající (OSVČ). Celý tento proces proběh bez jediného zádrhelu, a proto že jsem zakládal s.r.o., rozhodl jsem se po pár měsících převést čísla ještě jednou z fyzické osoby na firmu, tedy osobu právnickou. Vzhledem k tomu, že jsem jediným jednatelem společnost, zdál se převod jako jednoduchá záležitost, kdy stačí vlastně podepsat převod z mé osoby na mou firmu a vše bude během krátké doby vyřešeno. Tento zdánlivě jednoduchý úkon nakonec vyústil v naprosto nekorektní jednání Vodafone, kdy dokázali v praxi, co pro ně klienti ve skutečnosti znamenají.

Převod závazků jsem provedl přímo na pobočce, aby se vše urychlilo, a následně jsem jenom čekal, kdy mi přijdou informace o tom, že byla má čísla převedena pod nový zákaznický účet. Hned následující den ráno (přibližně v 7:00) mi přišla sms, že mám zaplatit volací jistinu 2000Kč za každé převáděné čísla a do jejího uhrazení mi budou omezeny služby. Nevěnoval jsem této informaci moc pozornosti až do doby, kdy jsem zjistil, že mi nefungují mobilní data. Začal jsem tedy vše řešit s operátory, kteří takovou informaci sami neměli a nedokázali mi potvrdit, že vypnutí datového připojení je spojeno s požadavkem složení volací jistiny. Dále jsem se problémem nezabýval a pokračoval v pracovním dni. Druhou ranou byla skutečnost, že mi nešly odesílat SMS a bylo zablokováno také volání. Kompletní omezení služeb jsem zkoušel řešit přibližně hodinu s operátory, protože jsem neměl možnost jít na pobočku. Nikdo z nich mě nedokázal přepojit na příslušné oddělení, které by mi mohlo blokaci vypnout a umožnit využívat služby. Vše bylo podmíněno složením volací jistiny.

Vodafone tedy udělal to, že mi bez předchozího oznámení v 7:00 vypnul veškeré datové a hlasové služby, jejichž opětovné zprovoznění podmínil zaplacením volacích jistin. Nejenom mi tedy nedal možnost provést úhradu před samotným převodem, ale v pracovní den mi na firemních číslech zakázal veškeré služby, přičemž jedinou možností rychlého zprovoznění byla úhrada jistiny na pobočce, která ovšem otevírá až v 9:00.

Po mnoha hodinách telefonování s operátori mezi pracovními schůzkami jsem se konečně dostal na pobočku, kde jsem jistiny složil a nechal si rovnou vygenerovat přenosové ČVOP kódy, abych mohl přejít k novému operátorovi. Protože Vodafone firemnímu zákazníkovi, který je u nich více jak 18 let bez jediného slova a bez možnosti jakkoli vzniklé situaci předejít, omezil veškeré služby a nechal bez možnosti využívat firemní telefon v pracovní den.

Celý tento příběh jsem následně napsal na Facebook společnosti Vodafone, kde jsem dostal pouze informaci, že to Dominika velice mrzí a jako bonus mi přihodil předdefinovanou odpověď ze sekce ,,zákazníci jsou nám ukradení, tady je odkaz na nápovědu”. Když jsem se z pana Dominika snažil dostat odpověď na jednoduchou otázku: ,,Opravdu nikomu z Vodafone nepřijde nenormální odříznou firemního zákazníka bez předchozího aviza od veškerých služeb v pracovní den a podmínit to úkonem, který nelze předem provést a předejít tak celé situaci?”, byl můj příspěvek odstraněn, aby Dominik nemusel znovu prohledávat nápovědu.

Tímto naprosto lhostejným chováním mě Vodafone přesvědčil o tom, že pro ně klienti s historií 18 let vlastně nic neznamenají a že nemají čas se čímkoli zabývat nebo dokonce připustit vlastní chybu. Velice mě to mrzelo, protože jsem tuhle společnost měl rád a nikdo neměl sebemenší snahu jakkoli situaci objasnit nebo se omluvit za vzniklou újmu.

Závěrem bych ještě dodal, že jsem nakonec rád, že jsem byl nucem odejít od Vodafone. Automaticky jsem se obrátil na další dva operátory O2 a T-Mobile a zkoušel, jestli mi někdo dokáže nabídnout podobný tarif, jako jsem měl vyjednaný po mnoha letech u Vodafone. Společnost O2 neprojevila ani sebemenší snahu cokoli nabídnout a rovnou mě odkázali na ceník na webu. Naopak příjemně překvapený jsem byl společností T-Mobile, která mi nejenom okamžitě nabídla neomezený tarif za stejnou (o 17kč nižší) cenu jako u Vodafone, ale navíc mi ještě ztrojnásobili data a přidali budget na telefon. Na takhle prozákaznický přístup jsem byl zvyklý u Vodafone, ale všechno hezké musí očividně jednoho dne skončit.

Sbohem Vodafone, ať žije T-Mobile!

Štítky: mobil, vodafone


Publikováno v rubrice Mobilní operátoři. Reakce v diskuzi lze sledovat prostřednictvím RSS 2.0. Můžete přidat komentář, nebo se na článek odkázat ze svého webu.

 

jandrabek využívá WordPress MU a běží na Blog.zive.cz. Vytvořte si svůj vlastní blog
Sledování přes RSS: články a komentáře



  • Stránky

    • O programu
  • Archivy

    • Červen 2018
  • Rubriky

    • Mobilní operátoři (1)
  • Administrace

    • Přihlásit se


Předplatné Computer

Aktuální číslo časopisu Computer
  • Testy nejnovějších produktů na českém trhu.
  • Informace ze světa internetu i bezpečnosti.
  • Plné verze programů zdarma pro všechny čtenáře.
Archiv Předplatné
Elektronické předplatné Tištěné předplatné



Cookies nám pomáhají
k vaší spokojenosti
Soubory cookies nám pomáhají řídit obsah stránky a reklamy tak, aby vyhovovaly vašim představám.
Nastavení můžete změnit v zápatí v odkazu cookies.
Rozumím Zobrazit další informace